• یکی از برندهایی که در سال های اخیر به محبوبیت زیادی دست پیدا کرده است، لاستیک واریور است که با بهره گیری از مواد با کیفیت، فناوری پیشرفته و دانش فنی یکی از تایرساز های برتر دنیا برند میشلن، طراحی و تولید شده است.
  • رانندگی در هوای بارانی و جاده های لغزنده، خطرناک است و می تواند یکی از سخت ترین موقعیت هایی باشد که راننده با آن مواجه می شود که خوشبختانه با آمادگی و حواس جمعی و اطمینان از سالم بودن تجهیزات خودرو در لحظه می توان از این امر جلوگیری کرد.
  • شاخص بار تایر یک عدد اختصاص داده شده است که مربوط به حداکثر وزنی است که یک تایر می تواند به طور ایمن تحمل کند.

درباره لاستیک واریور بیشتر بدانید


یکی از برندهایی که در سال های اخیر به محبوبیت زیادی دست پیدا کرده است، لاستیک واریور است که با بهره گیری از مواد با کیفیت، فناوری پیشرفته و دانش فنی یکی از تایرساز های برتر دنیا برند میشلن، طراحی و تولید شده است.

ویژگی یکی از پرفروش ترین لاستیک های تراینگل TR928


چند سالی است که به علت ممنوعیت در واردات کالا و همچنین تحریم، محصولات چینی نه تنها بازار ایران را بلکه تمام بازارهای جهانی را قبضه کرده اند. لاستیک چینی نیز از محصولاتی است که برندهای مختلف آن در کیفیت های متنوع و گوناگون در ایران بفروش می رسد که یکی از این برندها تراینگل است.

نکات مهم اهمیت لاستیک در ایمنی و مصرف سوخت که باید بدانید


لاستیک ها تنها بخشی از خودرو هستند که تماس مستقیم با جاده دارند و بر روی فرمان پذیری خودرو، سواری، ترمز و ایمنی شما تأثیر می گذارند. برای عملکرد بهینه لاستیک‌ها باید باد، عمق آج و بالانس مناسبی داشته باشند. به همین دلیل چک کردن لاستیک های خود به طور منظم گام مهمی در حفاظت از ایمنی و سرمایه گذاری خودرو شما است.

معرفی لاستیک مناسب خودروی رنو کولیوس


رنو کولئوس یک کراس اوور جمع و جور است که در ابتدا به عنوان یک خودروی مفهومی در نمایشگاه خودرو ژنو در سال 2000 و سپس مجدداً در سال 2006 در نمایشگاه خودروی پاریس ، توسط تولید کننده فرانسوی رنو ارائه شد. نسل اول کولیوس توسط رنو طراحی و توسط نیسان توسعه یافته است و اکثر تولیدات آن از کارخانه بوسان رنو سامسونگ موتورز انجام می گردید.

میشلن در مسابقات 24 ساعته لمانز 2020


مسابقه 24 ساعته لمانز برای اولین بار در تاریخ خود در 19 و 20 سپتامبر پشت درهای بسته برگزار شد . این یک فرصت دیگر برای میشلن بود تا چشم انداز "همه چیز پایدار خواهد بود" ، را که در کیفیت و عملکرد طولانی مدت لاستیک های خود تجسم کرده است ، به نمایش بگذارد و به تعهد خود در انرژی هیدروژن پایبند باشد .

معرفی برند لاستیک تراینگل چین


تراینگل تایر( تری انگل ) یکی از بزرگترین تولید کنندگان لاستیک و تایر راهسازی، صنعتی، کشاورزی، کامیونی و باری در جهان به شمار ‌می‌آید.

معرفی برند یوکوهاما


شرکت لاستیک یوکوهاما، یک شرکت لاستیک‌ سازی ژاپنی است، که در سال ۱۹۱۷ از ادغام شرکت کابل‌سازی یوکوهاما و شرکت بی. اف. گودریچ راه‌اندازی شد. دفتر مرکزی این شرکت در شهر توکیو، ژاپن قرار دارد و سهام آن در بازارهای بورس توکیو و بورس اوساکا معامله می‌شود.

معرفی برند گلدستون تایر


شرکت گلدستون در توسعه صادرات غير نفتی به خودكفايی در زمينه ساخت تاير با بهره گيری از آخرين تكنولوژی در زمينه ساخت انواع تاير رسیده است

بریجستون را بیشتر بشناسیم


تاریخچه بریجستون را بیشتر بدانید

نمک پاشی جاده ها در زمستان


یک روش معمول برای پاکسازی جاده های یخ زده استفاده از یک لایه نمک است که باعث کاهش دمای انجماد آب و ذوب شدن یخ ها می شود.  نمک زدن جاده ها در کشورهای مختلف یک روش استاندارد است و تحقیقات نشان داده  که نمک پاشی در جاده تا 85 درصد خطر لیز خوردن و تصادف را کاهش می دهد. یکی از مشکلاتی که نمک پاشی دارد ، زنگ زدگی قطعات خودرو است و علاوه بر آن مطالعات زیست محیطی نیز نشان می دهد که استفاده از نمک برای از بین بردن یخ زدایی می تواند بر منابع آب ، خاک و گیاهان و حیات وحش محلی تأثیر منفی بگذارد .

وضعیت بازیافت لاستیک در ایران


محیط زیست سالم یک ضرورت مطلق برای رفاه و سیاست همه دولت ها است. جامعه بشری با گسترش روز به روز جمعیت و توسعه و تحولات بزرگ در صنعت تولید با مشکلات زیست محیطی بسیاری مواجه شده است و میل انسان برای رفع نیازها، تعادل طبیعی محیط را به هم می زند. به همین دلیل امروزه بازیابی و استفاده بهینه از منابع خروجی و حفاظت از محیط زیست مورد توجه جدی قرار گرفته است.

بازیافت لاستیک


بازیافت لاستیک فرایندی است که در آن لاستیک هایی که کارآیی خود را از دست داده اند دوباره مورد استفاده قرار میگیرند. تایر در دسته ی ضایعات بزرگ و مشکل زا قرار دارد و به آسانی قابل بازیافت نمی باشند و اگر بخواهیم آنها را دفن کنیم نیازمند فضایی بسیار وسیع هستیم.

  • قبلی
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • بعدی
مقایسه 0